Beneficiile serviciului online CONTUL MEU pentru consumatorii finali și gestionarii fondului locativ

Beneficiile serviciului online CONTUL MEU pentru consumatorii finali și gestionarii fondului locativ

Termoelectrica și Centrul de Calcul Infobon îndeamnă consumatorii și gestionarii fondului locativ să opteze pentru serviciile online de deservire, puse la dispoziție prin intermediul cabinetului virtual CONTUL MEU.

CONTUL MEU vine în ajutorul consumatorilor de energie termică în efectuarea unei game variate de operațiuni, fără a mai fi necesară deplasarea la Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii al Termoelectrica sau la Centrul de Calcul Infobon.

Pe lângă comoditatea oferită utilizatorilor, serviciul online contribuie în mod direct și la diminuarea riscului de infectare cu COVID-19, atât a consumatorilor, cât și a personalului implicat în deservirea acestora.

„Confortul şi siguranţa celor peste 500.000 de consumatori rămâne una dintre cele mai importate priorități și în acest an, afectat de pandemie, iar dezvoltarea continuă a instrumentelor de deservire și comunicare de la distanță ne ajută să fim cât mai aproape de aceștia”, declară Veaceslav ENI, directorul general al Termoelectrica.

CONTUL MEU dispune de următoarele servicii:

recepționarea facturii electronice;
evidența/istoricul facturilor și consumului;
transmiterea indicilor contorului;
achitarea facturii;
interacțiunea cu gestionarul fondului locativ.

Totodată, facilitează interacțiunea consumatorilor cu Gestionarul Fondului Locativ, în vederea corectării, completării și/sau actualizării datelor legate de facturare (de ex: numele, prenumele, suprafața, procentul de calcul etc.).

Serviciul  CONTUL MEU  este oferit gratis, în baza Acordului de utilizare a Sistemului informațional Infobon. Pentru semnarea Acordului, proprietarul locuinței sau reprezentantul său împuternicit, care administrează apartamentul, urmează să se prezinte la Centrul de calcul „INFOBON”, amplasat pe adresa: mun. Chișinău, str. Tudor Vladimirescu, 6/1, cu actul de identitate/ împuternicirea și documentele care atestă dreptul de administrare asupra imobilului.

Posesorii semnăturii electronice pot semna Acordul de la distanță.

Până în prezent, peste 2000 de cereri de creare a conturilor au fost procesate.

Aflați mai multe:

Tutorial: Creează-ți un CONT INFOBON

Termoelectrica și Infobon lansează serviciul online „CONTUL MEU”

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ