Metode alternative de plată a facturii și de transmitere a indicilor contorului de la distanță

Metode alternative de plată a facturii și de transmitere a indicilor contorului de la distanță

În vederea respectării măsurilor de prevenție și protecție a sănătății consumatorilor, Termoelectrica SA recomandă, în perioada stării de urgență legată de COVID-19, utilizarea metodelor alternative de plată a facturii pentru consumul de energie termică și de prezentare a indicilor contorului de apă caldă.

Așadar, factura poate fi achitată utilizând următoarele instrumente:
Serviciul internet banking și aplicațiile mobile ale băncii la care vă deserviți;
Direct de pe site-ul www.temoelectrica.md sau www.infobon.md;
Puteți opta pentru serviciile online de plată – www.paynet.md și www.oplata.md, www.bpay.md și www.myrunpay.com, unde este necesar să selectați operatorul Infobon;
Dacă nu dețineți un card bancar, puteți achita factura la cel mai apropiat terminal de plată QIWI, MMPS/BPAY.

Indicii contorului de apă caldă pot fi introduși nu doar în factura curentă pe care o achitați, dar și online, pe site-ul www.termoelectrica.md sau www.infobon.md, secțiunea ”Indicii Contorului”.

Totodată, apelând la numărul scurt 1300 sau 022 447 477 consumatorii au posibilitatea de a transmite indicii curenți ai contorului.

În baza indicilor transmiși este calculat consumul de apă caldă menajeră pentru luna curentă. În cazul în care nu ați expediat indicii contorului, pentru următoarea lună, plata pentru apă caldă menajeră se va calcula având la bază media consumului anterior, în conformitate cu actele normative în vigoare.

Termoelectrica vă îndeamnă să fiți responsabili!

În contextul declarării stării de urgență pentru o perioadă de 60 de zile, Termoelectrica sprijină apelul autorităților publice centrale de a economisi resursele energetice.

În condițiile unei crize, fiecare dintre noi poate contribui la reducerea deficitului de resurse energetice, iar doar prin eforturi comune vom putea diminua riscul unor eventuale defecțiuni în sistemul energetic național.

Astfel, prin efortul fiecărui consumator de a reduce consumul de electricitate, în special în intervalele orare de vârf 07:00 – 10:00 și 18:00 – 23:00, vom contribui la creșterea securității energetice a țării și la reducerea costurilor de procurare a energiei electrice.

This will close in 20 seconds

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ