Îndemnăm consumatorii să acorde prioritate serviciilor online

Îndemnăm consumatorii să acorde prioritate serviciilor online

În legătură cu prevenirea răspândirii COVID-19, Termoelectrica S.A. îndeamnă cetățenii să acorde prioritate serviciilor online. Astfel, pentru facilitarea comunicării de la distanță, întreprinderea a suplinit numărul de personal în oferirea asistenței necesare consumatorilor, la fel de simplu, însă online.

Totodată, aducem la cunoștință că Centrul comercial de deservire și relații cu consumatorii al Termoelectrica S.A, situat în strada Tudor Vladimirescu, nr.6, va funcționa în continuare, însă  regim special, cu reducerea numărului de personal și înăsprirea măsurilor de protecție sanitară, inclusiv prin prezentarea certificatului de vaccinare la intrarea în edificiu.

Astfel, pentru evitarea cozilor, dar și pentru asigurarea protecției personale atât a consumatorilor, cât și a angajaților întreprinderii, Termoelectrica S.A. oferă următoarele opțiuni de comunicare și interacțiune cu consumatorii de la distanță:

  1. Serviciul CALL-CENTER – la nr. de telefon 1300 sau 022 447-447
  2. Petiție Online – pe pagina web www.termoelectrica.md sau la adresa de email: cancelaria@termoelectrica.md
  3. Viber: 069 444-144 disponibil în format chat; rețele de socializare etc.

Despre reluarea activității Centrului comercial de deservire și relații cu consumatorii în regim obișnuit vom anunța suplimentar.

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ