
Call Center – circa 120 de consultații zilnice
În luna iunie, operatorii Centrului de Apel al Termoelectrica au oferit peste 5500 de consultații telefonice, cu 33% mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Potrivit unui raport al Serviciului Relații cu Consumatorii din cadrul întreprinderii, circa 98% din apeluri au fost preluate, iar timpul total de oferire a consultațiilor telefonice a fost de peste 290 de ore, cu durata medie de discuție de aproximativ 3 minute.
În medie, zilnic au fost oferite circa 120 de consultații. Cele mai multe adresări țin de: restanțe și datorii, transmiterea indicilor contorului, modalități de achitare a facturii, precum și intervenții/lucrări.
Centrul de Apel al Termoelectrica este disponibil non-stop la numerele de telefon 1300 și 022 447 447. Consultanță și suport de la distanță sunt oferite, de asemenea, și prin intermediul următoarelor canale de comunicare:
- Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md
- Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.