Call Center – circa 120 de consultații zilnice

Call Center – circa 120 de consultații zilnice

În luna iunie, operatorii Centrului de Apel al Termoelectrica au oferit peste 5500 de consultații telefonice, cu 33% mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Potrivit unui raport al Serviciului Relații cu Consumatorii din cadrul întreprinderii, circa 98% din apeluri au fost preluate, iar timpul total de oferire a consultațiilor telefonice a fost de peste 290 de ore, cu durata medie de discuție de aproximativ 3 minute. 

În medie, zilnic au fost oferite circa 120 de consultații. Cele mai multe adresări țin de: restanțe și datorii, transmiterea indicilor contorului, modalități de achitare a facturii,  precum și intervenții/lucrări.

Centrul de Apel al Termoelectrica este disponibil non-stop la numerele de telefon 1300 și 022 447 447. Consultanță și suport de la distanță sunt oferite, de asemenea, și prin intermediul următoarelor canale de comunicare:

  • Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md
  • Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
FĂRĂ PAUZĂ DE MASĂ