Precizări în legătură cu notificările primite de consumatori

Precizări în legătură cu notificările primite de consumatori

Termoelectrica vine cu mai multe precizări cu privire la notificările emise de către Gestionarii Fondului Locativ în factura pentru consumul curent (luna noiembrie):

În notificările date este indicat expres faptul că „se solicită achitarea datoriei pentru consumul de energie termică în termen de 10 zile din momentul recepționării prezentei notificări, iar în cazul datoriilor curente (ce se are în vedere consumul curent pentru luna noiembrie) cu achitarea până la 30 decembrie 2020”.

Reieșind din cele expuse, venim cu un apel către consumatorii responsabili, care nu au înregistrate datorii istorice la consumul de energie termică, să evite mesajul dat.

Totodată, rugăm consumatorii să efectueze plățile fără întârzieri, în termenii stabiliți, pentru a evita acumularea datoriilor, care, la rândul lor, ar duce la datorii față de furnizorul de gaze naturale, ceea ce ar pune în pericol prestarea continuă a serviciilor.

În această perioadă, Centrul de Apel al Termoelectrica este suprasolicitat, motiv pentru care ne cerem scuze pentru faptul că, în anumite cazuri,  sunteți nevoiți să așteptați mai mult timp pentru  a putea intra în legătură cu operatorii noștri.

Pe lângă Centrul de apel – 1300 și 022 447 447, Termoelectrica pune la dispoziția consumatorilor, pentru consultații și suport de la distanță, și următoarele canale de comunicare, disponibile 24/24:

  • Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – www.termoelectrica.md;
  • Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;
  • Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice;
  • Sesizări pe e-mail: cancelaria@termoelectica.md.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că echipa Termoelectrica depune tot efortul pentru prestarea unui serviciu fiabil și calitativ!

Comandă apel gratuit

Centrul de Apel 1300

Serviciul disponibil:
Luni-Vineri: 07:30 - 16:00